Jewellery are a girl's best friend !!


Τα κοσμήματα είναι ίσως ο καλύτερος φίλος της γυναίκας, καθώς αποτελούν την τελευταία πινελιά στο ντύσιμό της, αναδεικνύοντας έτσι το προσωπικό της στυλ. Η Λάρα Μελαχροινού Σιμεκ φαίνεται να γνωρίζει καλά τις γυναικίες αδυναμίες, δημιουργώντας κοσμήματα που ανταποκρίνονται σε όλα τα γούστα,διατηρώντας παράλληλα το προσωπικό της ύφος.
Η Lara γεννήθηκε στην Αθήνα στις 12 Μαίου του 1985 και απο μικρή είχε πολύ μεγάλη αγάπη για κάθε μορφή τέχνης και δημιουργίας. Ολοκλήρωσε την 3χρονη σπουδή της πάνω στο design στην Αθήνα, με πτυχίο "Αρχιτεκτονικής εσωτερικών χώρων και διακόσμησης" και αφού πήρε bachelor Καλών Τεχνών(Fine Arts) απο το Middlesex University  του Λονδίνου, μετακόμισε στην Ιταλία(Φλωρεντία) όπου διακρίθηκε και πήρε Master πάνω στο Interior Design απο την Florence Design Academy(F.D.A). Κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής της συνεργάστηκε με πολλούς καταξιωμένους σχεδιαστές.  Έχοντας στο ιστορικό της πληθώρα παρουσιάσεων κοσμημάτων σε μπουτίκ, όπως στη γκαλερί Henri Bendel που βρίσκεται στην Νέα Υόρκη, ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια την δική της σειρά κοσμημάτων που ονομάζεται "Lara Art", όπου αναδεικνύει το ταλέντο της μέσα απο μοναδικές συλλογές κοσμημάτων και σχεδίων. Η Lara σχεδιάζει κολιέ,βραχιόλια,σκουλαρίκια,σαγιονάρες , μπρελοκ και γούρια όλων των ειδών. Όλα είναι χειροποίητα και μοναδικά, σχεδιασμένα με αγάπη για κάθε τύπο γυναίκας και σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές. Έχει επίσης αναγνωριστεί απο το περιοδικό Bazaar, το Be-Athens, απο fashion blogs και sites, ενώ επώνυμοι όπως η Κατερίνα Καραβάτου, Δέσποινα Ολυμπίου, Παναγιώτης Τσακαλάκος και Μαλού Κυριακοπούλου, προτιμούν τα κοσμήματα "Lara Art".
Παράλληλα ασχολείται και με την διακόσμηση εσωτερικών χώρων,μαγαζιών και κατοικιών,όπου αναλαμβάνει τον εσωτερικό σχεδιασμό και την διακόσμησή τους.
Artnouveau:Ασχολείσαι με τον σχεδιασμό κοσμημάτων,κομμάτι αρκετά δύσκολο, αλλά δημιουργικό. Από που εμπνέεσαι για τις δημιουργίες σου?
Lara: Απο μικρή με ενδιέφερε οτιδήποτε σχετίζεται με την τέχνη και είναι δημιουργικό. Απο το δημοτικό κιόλας θυμάμαι να φέρνω κάθε βδομάδα πάνω κάτω το δωμάτιό μου και να αλλάζω την διαρρύθμιση και την διακόσμηση. Ήξερα τι ήθελα να γίνω. Πήγαινα σχολείο όταν άρχισα να σχεδιάζω τα πρώτα μου ρούχα και κοσμήματα. Κατά την διάρκεια των σπουδών μου, μου γεννιόταν όλο και πιο έντονη η επιθυμία να δημιουργήσω μια σειρά κοσμημάτων που να ανακλά αυτά που νιώθω και θέλω. (Lara Art. It's not just style. It's lifestyle).Κάθε μου κόσμημα είναι το μέσο μου για να πλησιάσω ακόμα έναν άνθρωπο και να του πω την ιστορία μου.Εμπνέομαι απο την καθημερινότητά μου,τα ταξίδια μου, την μουσική που ακούω, το συναίσθημα που μου βγάζει το καθετί γύρω μου. Ποτέ μου πριν σχεδιάσω κάτι δεν κάνω έρευνα, όπως συνηθίζεται, δεν θέλω, νιώθω ότι με μπλοκάρει και ότι δεν μπορώ να δημιουργήσω. Παίρνω τα υλικά μου, τα βάζω μπροστά μου και αφήνω τα χέρια μου να ακούσουν αυτό που θέλει να τους πει η καρδιά μου. Ίσως γι'αυτό το λόγο ποτέ δεν θεώρησα αυτό που κάνω δύσκολο,αλλά αναζωογονητικό. 
Artnouveau: Στην τελευταία σου κολεξιόν είδαμε να χρησιμοποιείς αρκετά βουδιστικά σύμβολα. Είσαι λάτρης της βουδιστικής φιλοσοφίας εν γένει?
Lara: Όλες μου οι κολεξιόν έχουν αρκετά βουδιστικά και ινδουιστικά σύμβολα, τα οποία συνδυάζω και με χριστιανικά σύμβολα. Δεν είμαι λάτρης καμίας συγκεκριμμένης θρησκείας, είμαι βαπτισμένη χριστιανή, αλλά αρκετά επηρεασμένη απο τις ιδέες και τη φιλοσοφία του βουδισμού. Αυτό κάνω και στα κοσμήματα που σχεδιάζω, βάζω την ταυτότητα μου και την φιλοσοφία μου. Ανεξάρτητα απο το ποιά είναι η θρησκεία μας, πρέπει να πιστεύουμε στον εαυτό μας και στις δυνάμεις μας. Όπως μου είχε πει και ένας φίλος μου, πρέπει πάνω απ΄όλα να πιστεύω στον Λαρισμό! Σίγουρα όλοι χρειαζόμαστε κάτι για να μας δίνει δύναμη, είτε αυτό ονομάζεται Χριστός ή Βούδας. Ο καθένας πρέπει να ψάξει για το τι είναι αυτό που τον εκφράζει και του δίνει δύναμη να πιστεύει, χωρίς να είναι απαραίτητο να βάζει ταμπέλες σε αυτό. Αγάπη, ηρεμία, φιλανθρωπία, κατανόηση, σεβασμός, δημιουργία και ειρήνη! Αυτής της φιλοσοφίας είμαι λάτρης.
Artnouveau:Ποιά κοσμήματα θεωρείς απαραίτητα σε κάθε γυναίκα?Πιστεύεις ότι το κόσμημα έχει ηλικία?Ταιριάζει δηλαδή σε όλες τις ηλικίες?
Lara: Παρόλο που είμαι σχεδιάστρια κοσμημάτων, δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητα. Μου αρέσουν τα αξεσουάρ πάρα πολύ. Να τα φοράω, να τα σχεδιάζω και  να τα βλέπω πάνω σε όλες τις γυναίκες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μια γυναίκα χωρίς κοσμήματα δεν είναι όμορφη. Το πιο σημαντικό απ' ολα είναι η κάθε γυναίκα να επιλέγει το τι θα αγοράσει και τι θα φορέσει με βάση αυτό που την εκφράζει και την κάνει να αισθάνεται όμορφη. Προσωπικά επιλέγω για κάθε μου έξοδο αξεσουάρ,ιδίως σκουλαρίκια και κολιέ. Μου αρέσει να βλέπω γυναίκες να τολμούν και να συνδυάζουν κοσμήματα με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει ηλικία σε ένα κόσμημα, εφόσον εμείς το φοράμε και όχι αυτό εμάς!
Artnouveau: Ποιά είναι η άποψή σου για το μέλλον της ελληνικής μόδας? Ποιοί είναι οι αγαπημένοι σου σχεδιαστές ρούχων/κοσμημάτων?
Lara: Ζούμε σε μια χώρα όπου η μόδα είναι μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και για το λόγο αυτό χαίρομαι που ολοένα και περισσότεροι νέοι άνθρωποι ασχολούνται με αυτό επαγγελματικά. Είμαι αισιόδοξη για το μέλλον της ελληνικής μόδας, καθώς βλέπω πολλούς νέους σχεδιαστές να προσπαθούν να δημιουργήσουν το δικό τους προσωπικό στυλ  και όχι τόσο να ακολουθούν τις τάσεις μεγάλων οίκων του εξωτερικού. Αφού υπάρχει φαντασία, δημιουργία και ταλέντο, ελπίζω σύντομα η Ελλάδα να γίνει και κείνη σημείο αναφοράς για τη μόδα. Αγαπημένοι σχεδιαστές σίγουρα υπάρχουν , αλλά δεν ταυτίζομαι με κανένα συγκεκριμένο. Δεν επιλέγω οίκο ή σχεδιαστή, αλλά αυτό που θα μου τραβήξει την προσοχή, γιατί είναι διαφορετικό και έχει να φέρει κάτι καινούριο στον κόσμο της μόδας.
Artnouveau: Ποιά είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον?Με ποιόν σχεδιαστή θα ήθελες να συνεργαστείς?
Lara: Θα ήθελα να συνεργαστώ με κάθε σχεδιαστή και κάθε πελάτη! Η πρόκληση που μου δίνει καθετί καινούριο, είναι και ο λόγος που με κάνει να αγαπάω τόσο πολύ την δημιουργία! Για το λόγο αυτό τα κοσμήματά μου είναι ξεχωριστά και μοναδικά. Θέλω να δημιουργώ κάθε φορά, κάτι καινούριο απο την αρχή. Μακάρι η δουλειά μου να αναγνωριστεί σύντομα σε Ελλάδα και εξωτερικό και να μου δωθεί η ευκαιρία να συνεργαστώ με ανθρώπους με διαφορετικές φιλοσοφίες, γούστα και κουλτούρα! Lara art..Is not just style. It's lifestyle!
Eυχαριστούμε θερμά την Lara για την παραχώρηση της συνέντευξης.
Για να επικοινωνήσετε μαζί της και να δείτε την καινούρια της κολεξιόν:
facebook:www.facebook.com/pages/LARA-art/293696963424
twitter:www.twitter.com/#!/LaraJewelry
mob: +30 697 6248977

MORE IN WWW.ARTNOUVEAU.COM.GR

Comments

Popular Posts